Rated Top Movers In The US

Insured and Licensed Nationally. We move you quickly and safely.

Our Features

Since 2001, we have moved everything around the world with flexibility, speed, and safety. 

Apt Move Experts

For nearly 20 years, we have moved thousands of apartment moves within and outside the US. Our expertise have resulted in repeat business. 

Commerical Moves

We are experts in commercial moves within and outside the US. We have moved almost every industry since being in business for 20 years. 

Antique and Estates

We specialize in fragile items such as antiques and valuable estate heirlooms. 

Piano and Fine Arts

With over 20 years in moving piano and fine arts, we never had a bad move due to our experience, attention to detail, and staff.

Warehouse and Storage

Can't move right away and need storage? No problem. We can accommodate all circumstances and issues you may experience.  

Home Moves

Having moved thousands of homes, we are the premier home movers for the USA. Inquire for a free quote. 

image

Moving Companies US

We Are The Finest Moving Company In US!

Since 2001, we have served the entire United States. From home, apartment, commercial moves, to antique, fine arts, pianos and cars. We move everything and anywhere.

 Dedicated and Professional

 Reliable and Trustworthy

 Fast and Efficient

Testimonials

Customers love our service and how quickly we move. We give first class service to all our customers. 

Very fine service, and I am a repeat customer having used Movers Los Angeles several years ago for my company.

James Walsh

CEO of Billions in the Bank

Great service, and will use again if I have to move. I was surprised on how quickly they packed my home, and moved it. 

Yvette Glassford

Homeowner, Lomita California

Great move. I had Movers LA take my artwork from my my old home to my new one. Perfect condition and not a scratch. 

Rigan Machado

Hollywood Celebrity trainer


All Pro Moving Company

.

At delivery, the same guys did a great job putting everything back together and placed everything where we needed it. They took the job on short notice and I got everything I was promised. The actual movers were very professional as well, they took their time wrapping our furniture and loading the truck to make sure everything was transported safely. This pricing includes providing the packing materials, special cratingboxes and more.

I have been burned before by no-shows, last minute cancellations and low ball quotes so I was weary but Angela quickly put my mind at ease. If any further info is required from All Pro please let us know. All you have to do is sit back, relax and enjoy the show! Jamie Proctor is a customer of the business and is willing to be used as a reference. Check this out appreciate your service to our military.

WE understand your frustration and please understand this is learn more here done intentionally, we don't enjoy responding to negative reviews. My paperwork shows they dropped my stuff off in Delta, Co. After my initial call, they sent someone over to give a visual estimate and confirmed the timings for the move.

Know one could give us answers. A few of the boxes were a little beat up but there were no damages whatsoever. He was very detailed from start to finish and stayed in contact with me throughout the entire move. Without proper comparison, bold statements all pro moving company "the best" and "the cheapest" often fall flat like a pancake. Feel we have alliance company given the run around!

This premium option will ensure the safety and protection of your items. Compared to other moving companies their estimate was very reasonable. Read 54 More Complaints. They're a great crew, very hardworking. My moving coordinator was James and he was the utmost professional. Anytime the movers go outside of that window they have to pay daily fee's to the customers, which I believe has been arranged for you. This Cody pickup is not exactly on the grid.

The drivers expressed distaste towards the business practices also. They arrived well in advance before the moving time, which was critical since we reserved the elevator for a specific time. Share your review. What do you think? I moved from Wyoming to Massachusetts. They really are reachable around the clock. Ugh, Moving is such a daunting task! BBB Business Profiles may not be reproduced for sales or promotional purposes.

Email Addresses Email this Business Primary. Please take into consideration where your move was being pickup up when looking at a map. Initialed and read article the cancellation policy.

Directly after booking your move you were told in Quality assurance this move could take up to 21 business days which we always do our best to make sure this doesn't happen.

Amanda Fletemeyer is a customer of the business and is willing to be used as a reference, all pro moving company. Take care, -All Pro.

About the truck arriving or is another truck could be replaced. File a Complaint. Plan for your move today! Be well. The quote was lower than the other companies, but we ended up moving more stuff so the final price ended up being on par with the other companies but I was very satisfied with the price and I have already recommended them to someone.

Overall it was a smooth and efficient experience. During your Quality Assurance call you opted in to increase your move size which influenced an additional cost of WE did stay in communication with you smooth moves moving company the ending days of July and the beginning of Aug as to delivery updates.

Ask your dedicated moving coordinator which service option fits you best. Highly reccomend, they are nothing short of 5 stars. I was told the week after my goods were in Texas. My main concern was being charged more than the estimate so we decided to over estimate the volume and my final payment ended up being less than expected.

All Pro Moving LLC, Hawthorne NJ - movingcompanies.company

Was told the truck broke down. Hello, We are sorry to hear your move took longer then everyone would like. Status: Answered. We continued to contact the driver as to where they were and when they believe they would arrive. It it easy - just follow these simple https://movingcompanies.company/college-moving-company.html and choose one of the four options. I am a disabled veteran with stage 4 cancer. Phone Numbers Other Phone.

Federal Motor Carrier Safety Admin. Hello Jamie, On behalf of moving company team, it was a pleasure working with you as well! Previous to our moving day I've been having some real anxiety over how the experience might go, taking into account all the horror stories one reads about all pro moving company the internet.

First of all, our moving coordinator was professional and detailed throughout the entire moving process and made us feel at ease. From constant communication and her quick responses to all my questions. BBB is here to help. We offer full service packing options for your entire house. Need to file a complaint? Tyler Hoffman is a customer of the business and is willing to be used as a reference. The move itself was very smooth. Hello Tyler, On behalf of our team, it was a pleasure working with you as well!

The movers were fast and professional. Reasons for BBB Rating. The process from start to finish was as painless to my brain as it was to my pockets. Customer Complaints 55 Customer Complaints. https://movingcompanies.company/moving-companies-richmond-va.html

Find Other Moving Services

Customers may want to pack the majority of all pro moving company items, but we would recommend any fragile, delicate or priceless items to be packed by the professionals! Never did anyone come on the date s for pickup.

If its art, a sentimental item or delicate make sure it is packed properly! Complaint Details Unavailable. We hope that this can come to a resolution in the near future.

Please ask one of our representatives for pricing. Moving across country? Our team has the experience and knowledge to help you have a seamless transition. Bonnie signed a contract with All Pro Moving Group via Adobe E-sign where she initialed each of the 15 terms and conditions and signed.

Took a lot of great care with our packages and the move. Read More Business Details. Four guys showed up at our door on time, bright eyed and bushy tailed.

Thanks All Pro. They were very very fast, very professional. I know who I'll be calling for my next move! I was very impressed by this company.

The second attachment will show https://movingcompanies.company/moving-companies-grand-junction-co.html customer signed off on the revised contract after adding items. They moved very quick we were done in the estimated amount of time even though we ended up moving more stuff than was expected.

If we were a fraudulent we'd just stop communication like the real scam companies do. After moving companies gainesville After getting in touch with dispatch. Status: Unanswered. Or not even show up at the pickup like they are notorious for doing because the job was priced way too low. We hope you use us again in the future!

The promised fumigated mattress protector was nothing but black packaging film tied around the mattresses. Go to Top. We're working with the credit card company now, but if that doesn't work, we'll be taking legal action. Federal Motor Carrier Safety Admin. I talked with Kristin a few times, and she had sent me over documentation explaining everything.

You did notify your sales representative at am by texting a desk line and emailing him personally, however the company was not made aware of this until the following day when he came into work. Normally there is a 72 hour window for cancelling, however 72 hours from when you reserved you would have already been picked up.

Phone Numbers Other Phone. Frank Biscane. All Pro! This was a recorded call and during the call you were told there was no cancellation window being that your move was reserved last minute. Consult with one of our moving pros. Customer Complaints 55 Customer Complaints. File a Complaint.

Hello, In attempt to locate a file for you in our system, we feel you have the wrong company. Do to the one claiming to be broke down. I spoke to the lady at their office, who did the sales and booked their service for me. Customer Reviews. Ruben Balter. Moving from - Zip code. Absolute scam.

Carrier was misrepresented. I don't know what those boxes were for. Request a free Quote! Thomas Gardner. BBB Business Profiles are subject to change at any time.

Start planning your move today!

All my stuff were packed by me in boxes. The driver called the owner then and he was very rude and threatened me that he would take everything to storage and I need to pay the storage and moving charges from the storage.

We did NOT receive a proper cancellation notice from you, all pro moving company. Jenny Flasher. The above message does not indicate how we do business what so ever.

Complaint Details Unavailable. Read 13 More Complaints. Tom Whelan is a customer of the business and is willing to be used as a reference, all pro moving company. They're a great crew, very hardworking. They never processed the https://movingcompanies.company/small-moving-companies.html and, instead, had the audacity to claim that they showed up and were turned away.

Called AllPro on short notice they dispatched a truck that was returning from Maryland to Georgia to move the contents of my 3 bedroom home of 30 years to Florida.

So, we wrote them again within 72 hours. They were not willing to unload the stuff unless I pay them. About the truck arriving or is another truck could be replaced. We fairbanks moving companies to go over and beyond to resolve with you.

It was excellent. The quote all pro moving company lower than the other companies, but we ended up moving more stuff so the final price ended up being on par with the other companies but I was very satisfied with the price and I have already recommended them to someone. Good luck to you guys. Took a lot of great care with our packages and the move.

Most businesses offer credits when it comes to compensation. After a After getting in touch with dispatch. Moving estimate was not as advertised, all pro moving company. Fill out the information below to be contacted. By then I sensed that it was a bait and switch and I was already trapped.

We did not strictly stick to the NO refund policy in the terms of the contract. Estimated Cubic Feet. Jamaal Banks is a customer of the business and is willing to be used as a reference.

Moving America. Status: Answered. We offered you a partial refund and resolution in hopes we can part ways on good terms. Giving them one star is 10 too many.

We are saddened that it came to this. Plastic bubble wrap to protect all of your belongings. BBB reports on known marketplace practices. Start planning your move today! The all pro moving company no record or job number attached to the name or email. The movers were outstanding and packed and loaded our goods then transported them down to Florida and unloaded them into their free storage to be re delivered in two weeks.

Customer Complaints. Was told the truck broke down. Latest News. In addition to that, they charged me for toll and fuel surcharge which was not initially discussed.

Know one could give us answers. They were very very fast, very professional. Derek Simon is a customer of the business and is willing to be used as a reference. Read More Business Details. Cancellations need to be emailed to our main company email. When I checked online afterward, I understood that they have been cheating many by their bait and switch way of business fraud. We were moving from Colorado to Florida, cancelled on the phone within the hour window -- but they continued to call, making me suspicious that they were trying to string us along.

Feel we have been given the run around! We are not obligated to refund for late cancellations, however it is important to us to rectify all issues when a customer voices a complaints or dissatisfaction with services. Great job thanks. We offer real cash back being that you will most likely not be moving anytime in the future.

Your Name. Contact Information. Our's is We are sorry that hear you had a bad experience somewhere. BBB encourages you to check with the appropriate agency to be certain any requirements are currently being met. Feel free to contact us if you would like to discuss further. They moved very quick we were done in the estimated amount of time even though we ended up moving more stuff than was expected.

She said her owner would call me and deal sort out the issue. Best wishes, -All Pro Team. She sounded surprised to know that the amount became three times the initial amount. There was no reason to cancel because you were moving so quickly and were in agreement with everything we reviewed. Cancellations have to be made 1 week prior to the scheduled pick up dates. Email Addresses Email this Business Primary. Hey Jamaal, Glad all went well, thanks for the review!

As a matter of policy, BBB does not read article any product, service or business. More From The Blog. I would recommend you refer back to your moving contract to ensure you have the proper dot number.

Moving to - Zip code. Business Profile. We did NOT receive a proper cancellation notice from you. Specializing in coordinating full service, long distance moves. I feel cheated and I need help getting my money back and preventing this see this article happening to another client. Hey Jamaal, Glad all went well, thanks for the review! Aaron, we did not scam you and its disappointing to hear you feel that way.

We are saddened that it came to this. This was a recorded call and during the call you were told there was no cancellation window being that your move was reserved last minute.

BBB encourages you to check with the appropriate agency to be certain any requirements are currently being met. Kashyap April 28, Not so good, not so bad Dana April 7, Keri April 7, Best experience ever Previous to our moving day I've been having some real anxiety over how the experience might go, taking into account all the horror stories one reads about in the internet.

Feel free to contact us if you would like to discuss further. Giving them one star is 10 too many. Prompt Arrival and Quick Services! Estimated Cubic Feet. Full-Service Packing. Jamaal Https://movingcompanies.company/residential-moving-company-dothan.html is a customer of the business and is willing to be used as a moving companies lynchburg. Called AllPro on short notice they dispatched a truck that was returning from Maryland to Georgia to move the contents of my 3 bedroom home of 30 years to Florida.

Moving from - Zip code. We offer real cash back being that you will most likely not be moving anytime in the future. Customer Complaints 55 Customer Complaints. I would recommend you refer back to your moving contract to ensure you have the proper dot number. Anjusha March 30, Absolutely Top Notch! Cancellations need to be emailed to our main company email. Request Information.

Some of the sources of information BBB relies on are temporarily unavailable. Sara April 23, Will never go with this moving company Sreekumar All pro moving company 7, SCAM Alert!!!!

TV Boxes. Most businesses offer credits when it comes to compensation. We're working with the credit card company now, but if that doesn't work, we'll be taking legal action. Claim Share Print. Please check out resources available to you at BBB.

Cancellations have to be made 1 week prior to the scheduled pick up dates. Long Distance. They never processed the cancellation and, instead, had the audacity to claim that they showed up and were turned away.

The movers were outstanding and packed and loaded our goods then transported them down to Florida and unloaded them into their free storage to be re delivered in two weeks. We appreciate your patience as we and everyone in our communities focus on addressing this crisis. They have been unresponsive since then. However, BBB does not verify the accuracy of information provided by third parties, and does not guarantee the accuracy of any information in Business Profiles.

We tried to go over and beyond to resolve with you. Specialty Packing. File a Complaint. BBB Business Profiles are provided solely to assist you in exercising your own best judgment. Best wishes, -All Pro Team.

Federal Motor Carrier Safety Admin. BBB reports on known marketplace practices. Hello, In attempt to locate a file for you in our system, we more info you have the wrong company.

Absolute scam. We did not strictly stick to the NO refund policy in the terms of the contract. We were moving from Colorado to Florida, cancelled on the phone within the hour https://movingcompanies.company/moving-company-logo-ideas.html -- but they continued to call, making me suspicious that they were trying to string us along.

Need Packing Materials? Moving to - Zip code. Consult with one of our moving pros. Read More Business Details. We are not obligated to refund for late cancellations, however it is important to us to rectify all issues when a customer voices a complaints or dissatisfaction with services.

Normally there is a 72 hour window for cancelling, however 72 hours from when you reserved you would have already been picked up. As a matter of policy, BBB does not endorse any product, service or business.

All Pro Moving LLC | Better Business Bureau® Profile

The above message does not indicate how we do business what so ever. Also, many businesses are closed, suspended, or not operating as usual, and are unable to respond to complaints and other requests. TV boxes from 32" up to 65" for a secure transport.

There was no reason to cancel because you were moving so quickly and were in agreement with more info we reviewed. I thought this was unfair and told them they needed to improve their offer.

Self Packing. BBB Business Profiles are subject to change at any time. BBB information and Business Profiles reflect the most current information available to us. Business Details. Visit Online Shop. After reserving with your representative we put you through a screened verification process in which we reviewed all the key points of the move to ensure you have the proper expectations and we have the correct info.

Great all pro moving company thanks. Derek Simon is a customer of the business and is willing to be used as a reference.

Phone Numbers Other Phone. I requested money back from my credit card, which All Pro contested. Auto Transport. So, we wrote them again within 72 hours. When considering complaint information, please take into account the company's size and volume of transactions, and understand that the nature of complaints and a firm's responses to them are often more important than the number of complaints. Your browser does not support the audio element. Nick October 17, Urszula May 10, Highly Reccomend Highly reccomend, they are nothing short of 5 stars.

All Pro! We offered you a partial refund and resolution in hopes we can part ways on good terms. Jennifer March 28, Your Name.

The is no record or job number attached to the name or email. You did notify your sales representative at am by texting a desk line and emailing him personally, however the company was not made aware of this until the following day when he came into work. Ready to move? This business is in an industry that may require professional licensing, bonding or registration. Email Addresses Email this Business Primary.

BBB Business Profiles generally cover a three-year reporting period.